Reklamace zboží zakoupeného v eshopu SmartMen

Důvěra zákazníka je naší prioritou

Provozovatel eshopu SmartMen.cz a zároveň výrobce pánských košilí a kravat SmartMen klade vysoký důraz na budování důvěry zákazníků v nakupování na internetu a obzvlášť na vlastním eshopu. Majitelé a zaměstnanci eshopu budou vždy v nejvyšší možné míře vycházet vstříc zákazníkovi v oblasti uznání reklamace a jejího vyřešení ke spokojenosti zákazníka v co nejkratší době.

Reklamační řád eshopu SmartMen.cz

1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a z. č. 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon") a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").

2. Prodávajícím je ve smyslu tohoto Reklamačního řádu společnost DENIMAR TAILORING s.r.o., se sídlem Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01, IČ: 28738829. Kupujícím se rozumí osoba, která nakupuje prostřednictvím internetového obchodu www.smartmen.cz.

3. Reklamací se rozumí oznámení kupujícího o vadách zboží, které bylo učiněno bez zbytečného odkladu po té, kdy kupující takovou vadu zjistil.

4. Vadou zboží se rozumí stav, kdy bylo zboží předáno kupujícímu v jakosti a provedení, které neodpovídá příslušné normě, nebo právnímu předpisu či účelu, k němuž se obvykle používá.

5. Záruční doba zboží činí 24 měsíců.

6. Kupující může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:

    • vyplněním formuláře níže na stránce
    • emailem na adresu: info@smartmen.cz
    • telefonicky na Help lince: +420 725 976 766
    • poštou na adrese: DENIMAR TAILORING s.r.o., Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01

7. Kupující je při podávání reklamace povinen doložit:

    • na vyžádání eshopu kopii dokladu o prodeji zboží (daňový doklad, případně potvrzení o uhrazení zboží),
    • reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,
    • popis závady.

8. Prodávající vyhotoví kupujícímu doklad o přijetí zboží do reklamace.

9. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

    • opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
    • poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),
    • poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).

10. Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího nebo ošetřováním výrobku, které je v rozporu s doporučeným ošetřováním výrobku na etiketě nesoucí tuto informaci.

11. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta. Jestliže prodávající uzná reklamaci, uhradí zákazníkovi zpětně náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží.

12. Kupující zašle na vlastní náklady v původním a nepoškozeném obalu zboží na adresu prodávajícího. Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou "Doporučený balíček"  nebo zdarma přes Zásilkovna.cz "Reklamační asistent", dobírka nebude přijata. 

13. Po vzájemné dohodě prodávajícího s kupujícím může být reklamace vyřízena poskytnutím slevy, vrácením peněz, nebo výměnou zboží.

14. V případě, že reklamace nebude uznána, zašle prodávající kupujícímu zboží zpět a to výlučně na jeho náklady. 

15. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu a nejdéle 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Formulář k vrácení a výměně zboží

Kontrolní kód

i
  • Doprava zdarma na objednávky
  • Odstoupení a výměna vždy zdarma přes Zásilkovna.cz
  • Sleva na hedvábnou kravatu ke každé košili SmartMen
  • Pro firemní dress code vzorky k vyzkoušení velikostí zapůjčíme zdarma
  • Předchozí
  • Další
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení