Doručení na adresu kurýrem DPD, PPL a Zásilkovnou
Jako každý rok lze vánoční nákupy vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu až do 15.1. následujícího roku.
Kurýrní služba DPD
Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží je doručeno do druhého dne od expedování zásilky.
V okamžiku expedice zásilky je vám na e-mail doručeno oznámení o expedici z našeho eshopu.
DPD kurýr vás informuje SMS a emailem, že převzala balík k přepravě a kdy bude doručovat.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Pokud se převzetí zásilky ani opakovaně nepodaří, DPD vás může informovat a doručit zásilku na nejbližší výdejní místo DPD Pickup, kde si jej můžete vyzvednout.
Kurýrní služba Zásilkovna
Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti objednané Zásilkovnou na adresu uvedenou v objednávce.
Zpravidla se jedná o kurýry Zásilkovna, DPD, WE|DO, Geis a další dle aktuálního optimálního vytížení.
Zboží bude doručeno do 2 dnů od expedování zásilky.
V okamžiku expedice zásilky je vám na e-mail doručeno oznámení o expedici z našeho eshopu.
Zásilkovna/kurýr vás informuje SMS a emailem, že převzala balík k přepravě a kdy bude doručovat.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Pokud se převzetí zásilky nepodaří, Zásilkovna vás může informovat a doručit zásilku na nejbližší výdejní místo Zásilkovna, kde si jej můžete vyzvednout.
Kurýrní služba PPL
Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
V okamžiku expedice zásilky je vám na e-mail doručeno oznámení o expedici z našeho eshopu.
Ráno před doručením vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí místo a čas doručení.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Pokud se převzetí zásilky nepodaří, PPL vás informuje a doručí zásilku na nejbližší výdejní místo PPL ParcelShop, kde si jej můžete vyzvednout.
Abyste byli vždy a včas informováni o stavu vaší zásilky, doporučujeme v objednávce uvádět společně email i telefonní číslo.