Doručení na adresu kurýrem PPL a Zásilkovnou
Kurýrní služba Zásilkovna
Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti objednané Zásilkovnou na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží bude doručeno do 2 dnů od expedování zásilky.
V okamžiku expedice zásilky je vám na e-mail doručeno oznámení o expedici z našeho eshopu.
Zásilkovna/kurýr vás informuje SMS a emailem, že převzala balík k přepravě a kdy bude doručovat.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Pokud se převzetí zásilky nepodaří, Zásilkovna vás může informovat a doručit zásilku na nejbližší výdejní místo Zásilkovna, kde si jej můžete vyzvednout.
Kurýrní služba PPL
Balík je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL na adresu uvedenou v objednávce.
Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
V okamžiku expedice zásilky je vám na e-mail doručeno oznámení o expedici z našeho eshopu.
Ráno před doručením vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí místo a čas doručení.
Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Pokud se převzetí zásilky nepodaří, PPL vás informuje a doručí zásilku na nejbližší výdejní místo PPL ParcelShop, kde si jej můžete vyzvednout.
Abyste byli vždy a včas informováni o stavu vaší zásilky, doporučujeme v objedávce uvádět společně email i telefonní číslo.